Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: вівторок, 28 січня 2020 року

Нереалістичний оптимізм і його наслідки

Переглядів: 1995
Додано: 19.02.2012
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 16
  • 20:37 19.02.2012
    0 0
    «У мене цього ніколи не буде»
    «Такого зі мною не станеться»
    «Ті, хто таке мають, знають чому… з нами такого не може трапитися»

    тощо

    Наслідки?
    Поширення СНІДу у перші роки його фіксації… (і не лише СНІДу )

    Зґвалтування дівчат, які пішли, куди краще б не ходити, бо … були «нереалістично оптимістичні»

    Є ще подібне…

    Не погоджуєтеся?

    Теж вважаєте, що скрізь мають бути лише оптимісти?
     
  • 20:39 19.02.2012
    0 0
    Якби було більше серед медиків песимістів-реалістів, не повливали б заражену плазму дітям… та деяким дорослим (Див. ТБ-новини)
     
  • 00:19 21.02.2012
    2 0
    "Нереалістичний оптимізм" - це, в смислі, "екзальтація" і "нездоровий запал" (як дотачує гугль, "...штучно мотивованої радості")?


    Цитата:Теж вважаєте, що скрізь мають бути лише оптимісти?

    Обов’язково має бути і здоровий оптимізм, і здоровий скепсис - і все в одних і тих самих людей.
     
  • 23:18 21.02.2012
    0 0
    До: Sitro - #226551
    Погоджуюся!
     
  • 23:20 21.02.2012
    0 0
    До: Sitro - #226551
    Цитата:"Нереалістичний оптимізм" - це, в смислі, "екзальтація" і "нездоровий запал" (як дотачує гугль, "...штучно мотивованої радості")?
    це небажання передбачати можливі небажані наслідки,
    коли вважають, що погане буде у когось, а у нас все буде гаразд, тому не треба нічого робити (щоб не трапилось нічого поганого), "не треба перестраховуватися" ... приблизно так
     
  • 15:40 24.02.2012
    0 0
    До: Orysya - #226572


    Цитата:небажання передбачати можливі небажані наслідки,
    коли вважають, що погане буде у когось, а у нас все буде гаразд, тому не треба нічого робити (щоб не трапилось нічого поганого), "не треба перестраховуватися" ...


    ну, не знаю... це, мабуть, теж не оптимізм, а незапобігливість, непередбачливість, недбалість.
    Думка, звичайно, слушна.
     
  • 18:33 24.02.2012
    0 0
    До: Sitro - #226647
    Цитата:недбалість
    - це коли руки помити полінувався... переходячи від однієї рани до другої (хоч тут скоріше була "злочинна халатність")
    Все ж точний переклад терміну більш вдало використовувати у згаданих вище випадках...
     
  • 11:00 10.03.2012
    0 0
    Краще бути романтиком і думати по хороше, не порівнювати з іншими,не критикувати і бути реалістичним оптимістом! Треба мати голову на плечах, але ж це не про тих дівчат які прогулюються в парку темними ночами, і людей які джикаються не знайомлячись! Короче будьте пильні, бігайте ранком, і тоді якщо будуть якісь конфузи, можна накивати п’ятами і від потворних маніяків і від паршивих спукусниць. Все ж я підтримую нереалістичний оптимізм! Бо це весело, і цікаво робити те чого інші не роблять, і дозволяє не опускати голову коли приходять проблеми!
     
  • 22:21 10.03.2012
    0 0
    До: liveber - #227294
    Цитата:Все ж я підтримую нереалістичний оптимізм! Бо це весело, і цікаво робити те чого інші не роблять, і дозволяє не опускати голову коли приходять проблеми!
    на жаль, і будувельники, і депутати... і вітчизняні медпрацівники такої ж думки... здебільшого
    І досі всі дивуються, коли взимку починається зима з усіма її неприємностями... а влітку - літо ... мабуть все сподіваються, що скрізь буде ідеальна темпера без опадів і сонечко лише тепленько грітиме...
     
  • 18:02 10.06.2012
    1 0
    До: Orysya - #226516

    Не потрібно плутати оптимізм з безпечністю. Оптимісти - позитивно налаштовані люди, але хто з головою на плечах , а хто без . Безпечність - це риса , яка притаманна людям , які саме так думають :
    «У мене цього ніколи не буде»
    «Такого зі мною не станеться»
    «Ті, хто таке мають, знають чому… з нами такого не може трапитися»
     
  • 18:07 10.06.2012
    0 0
    До: Хельга Герд - #232594
    але розрізняти 1) і 2) інколи буває важко...

    Й ті, хто каже, що він за оптимізм, інколи підтримує якраз прояви безпечності і безвідповідальності... які більш політкоректно називають "нереалістичний оптимізм"



     
  • 18:26 10.06.2012
    0 0
    До: Orysya - #232597

     
  • 16:02 11.06.2012
    0 0
    Оце слово "нереалістичний" саме й показує, що цей оптимізм відірваний від реальності. Коли такий оптимізм направлений на себе, це необачність, недалекоглядність, коли на інших - це вже злочин, бо в цьому випадку нереалістичний оптиміст не лишає своїй "жертві" (яка не знає, з ким має справу) вибору.
     
  • 01:30 14.06.2012
    0 0
    До: Opinion - #232620
    Цитата:Коли такий оптимізм направлений на ... на інших - це вже злочин, бо в цьому випадку нереалістичний оптиміст не лишає своїй "жертві" (яка не знає, з ким має справу) вибору.
    Але ж довести все одно ніхто нічого не зможе...
     
  • 01:32 08.12.2015
    0 0
    А еще мне нравится в этом журнале то, что в нем много рубрик и можно выбирать что почитать под определенное настроение.
    http://www.dnipro-ukr.com.ua/publication.html ;     http://www.dnipro-ukr.com.ua/anons.html


     

Нереалістичний оптимізм і його наслідки

Наші Друзі: Новини Львова