Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: субота, 24 жовтня 2020 року

Філософія життя

Переглядів: 15222
Додано: 27.01.2009 Додав: гість з майбутнього  тем: 4
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 100
  • 05:24 27.01.2009
    0 0
    Ми - люди . Ми живемо . Ми дихаєм і відчуваєм... Ми сприймаєм
    безліч речей по різному .Ми чимось схожі , але водночас і
    унікальні . Ми такі , які ми є . Особистості , яких творять
    гени та навколишні обставини .
    В чому ж суть питання ?!
    Всіх нас так-чи-так поєднує прагненя чогось досягти , відчути , пізнати в своєму житті ( навіть поф..істи з песимістами над
    цим не рідко задумуються ). Проте далеко не всім вдається втілити свої мрії в реальність (щодо деяких не зовсім хороших бажань -
    то й слава богу) . Але чи слід в такому випадку зупинятись і задовільнятись малим ?! Чи варто час від часу переглядати свої
    цілі і підлаштовувати їх під наші реалії ?! Або ж навпаки - бути впертим і рухатись ( стояти) до кінця своєї первиної мети ?!

    Як на мене , то інколи крок назад може бути цілком виправданим ,
    якщо за ним послідують два кроки вперед . Але чи я правий ?! Чи
    не втратиться в такому випадку попередній запал і наснага ?!

    І взагалі ( якщо вже поставлена така тема ) - чи існує якась формула щасливого життя ?!    
     
  • 00:44 28.01.2009
    0 0
    У житті треба боротися проти несправедливості і проти усіляких виродків, не можна терпіти те, що тобі не подобається. А головне:"Мета виправдовує засоби"!
     
  • 01:31 28.01.2009
    0 0
    Цитата:
    А головне:"Мета виправдовує засоби"!

    Я не згодний з цим, по Вашому, якщо поставлена благородна мета, то до неї можна іти навіть по трупах, по коліно в крові?
     
  • 07:17 28.01.2009
    0 0
    До: geniy - #159890

    Якщо постійно боротися , чи залишиться час на спокійне життя ?!

    До: Кроулі_2_Нагани - #159897

    Згоден з Вами на 99% - мета далеко не завжди виправдовує засоби .Проте ми живемо в реальному світі і трапляються
    ситуації , коли ми опиняємось перед таким вибором , де мусимо
    чимось пожертувати . А як же діяти тоді ?! "Вмити руки" і нічого не робити , чи все ж взяти на себе відповідальність за можливі наслідки ?!
     
  • 13:25 28.01.2009
    0 0
    Цитата:
    чи все ж взяти на себе відповідальність за можливі наслідки ?!     
    Так, потрібно не боятися відповідальності, але спочатку треба добре подумати, чи ти зможеш взяти на себе такий тягар
     
  • 13:53 28.01.2009
    0 0

    Я-б порадив взяти все на себе, і сушити сухарі.
     
  • 14:52 28.01.2009
    0 0
    До: Кроулі_2_Нагани - #159897

    Якщо мета благородна - тоді дійсно можна і по коліно в крові йти!
    До: гість з майбутнього - #159905

    Так от спокійне життя настане тоді, коли жоден виродок не буде чіпати, коли виродків взагалі не залишиться, спокійне життя треба здобути!
     
  • 08:40 29.01.2009
    0 0
    До: geniy - #159921

    Якщо спокійне життя здобувати таким чином , воно може виявитися не
    таким вже й спокійним . Совість замучить .

    А взагалі - чи існує якась межа ( в моральному сенсі) , через яку вже коли переступив - назад дороги нема ?!
     
  • 08:42 29.01.2009
    0 0
    До: geniy - #159921

    Якщо спокійне життя здобувати таким чином , воно може виявитися не
    таким вже й спокійним . Совість замучить .

    А взагалі - чи існує якась межа ( в моральному сенсі) , через яку вже коли переступив - назад дороги нема ?!
     
  • 08:45 29.01.2009
    0 0
    До: geniy - #159921

    Якщо спокійне життя здобувати таким чином , воно може виявитися не
    таким вже й спокійним . Совість замучить .

    А взагалі - чи існує якась межа ( в моральному сенсі) , через яку вже коли переступив - назад дороги нема ?!
     
  • 14:47 29.01.2009
    0 0
    Найяскравішим прикладом філософії життя можуть слугувати видатні слова нашого Кобзаря:

    Роботящим умам,
    Роботящим рукам
    Перелоги орать,
    Думать, сіять, не ждать,
    І посіяне жать
    Роботящим рукам.
    Все на світі-не нам,
    Все богам, тим царям!
    І плуги, й кораблі,
    І всі добра землі.
    Моя любо!...а нам -
    Нам любов меж людьми.

    От де філософія життя!
     
  • 21:14 29.01.2009
    0 0
    Слава Кобзарю ! Тільки є одне "але" - ми не в кріпатській Україні живемо . І особисто я не збираюся віддвати "все" "богам, тим царям" .
    А "любов меж людьми" - це наше саме собою .

     
  • 22:21 29.01.2009
    0 0
    До: гість з майбутнього - #160099

    Хоч ви і не в кріпацькій Україні , але ми всі кріпаки. Їм віддавати не треба, вони самі беруть! Хай Вас люблять! А все інше, саме по собі.
     
  • 07:47 05.02.2009
    0 0
    Ну й чорт з ними ! Нехай пробуть , беруть... Думаєте вони від того
    надто щасливі ?! Хіба тільки в грошах щастя ?! Я можу мати "бабок" значно менше за сучасних царів , королів... ,але це зовсім не означає , що я не можу бути за них щасливіший . Гроші також можуть бути тягарем , зайвою відповідальністю , а в українських олігархічних реаліях - ще й докорами сумління ( хоч щодо останього - у мене великі сумніви)
     
  • 16:28 06.02.2009
    0 0

    Ви праві, для нас кріпаків, щастя не в грошах, а в їх кількості.
    Олігархів посилати не можна, їх треба на тризуб піднімать, той що називається вилами.
     

Філософія життя

Наші Друзі: Новини Львова