Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: четвер, 14 листопада 2019 року

Різниця в менталітеті

Переглядів: 4954
Додано: 06.10.2007 Додав: Stek  тем: 54
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 32
  • 11:48 06.10.2007
    0 0

    Чи правда, що у цьому полягає різниця між Україною та Європою?
     
  • 17:17 06.10.2007
    0 0
    Різниця між Україною та Європою полягає в тому, що в Європі живуть раціоналісти, а українці - романтики. Тому, кожен так і живе.
     
  • 17:39 06.10.2007
    0 0
    До: Stek - #0

    Не зовсім зрозумілий графік. На перший погляд читаєтся, як застосований до українців анекдот про естонців .
    А що позначає той вертикальний патичок? Позитив (вгорі) - негатив (внизу)? Економічні чи які інші показники?
     
  • 18:22 06.10.2007
    0 0
    2 Хлопець із села
    -
    по % романтиків у Европі не менше, ніж у Ющостані,
    а "наші" прагматики ше прагматичніші за їхніх.
    Просто перебування ві східньому рабстві дається взнаки (насамперед у головах)і продовжувати про суч.укр.реалії можна довго, але не варто.

     
  • 20:02 06.10.2007
    0 0
    На другому графіку шось більше на Єгипет схоже
     
  • 16:00 07.10.2007
    0 0
    Цитата:
    А що позначає той вертикальний патичок? Позитив (вгорі) - негатив (внизу)? Економічні чи які інші показники?

    Розуміти можна по-різному. Візьмемо для прикладу мову. У кого слова коротші, а говорить швидше?
     
  • 17:00 07.10.2007
    0 0
    До: Stek - #121573

    Цитата:
    Розуміти можна по-різному. Візьмемо для прикладу мову. У кого слова коротші, а говорить швидше?

    Ну, якщо за логікою, тоді:
    в кого слова коротші - той і говорить швидше

    А взагалі - українці в процес спілкування схильні привносити більше емоцій і менше думок (вибачайте таке узагальнення - об"єктивна думка). Так що говорять скоріше швидко, емоційно і безтолково, в чому схожі на італійців, які в свою чергу є європейцями. В той же час це відрізняє їх, скажімо, від німців, які теж, неначе, Європа
    От і заплуталась
     
  • 21:55 07.10.2007
    0 0
    На італійців зовсім не схожі.

    Бо італійці молотять язиком без упину, а нам треба час, щоб розігнатися, ввійти в кураж.

    І поводяться італійці різкіше. І у них якісь зовсім інші архетипи в голові.

    Їхні храми - це повна протилежність німецьким шпилястим костелам, вони округлі, величні, всередині повно простору, хочеться жити, викликають асоціації з православ’ям, але не такі, не мають позолочених куполів і водночас просторніші всередині.

    Німецькі (за приклад візьмемо віденський св. Штефана) мають стрімкі прямі лінії і неначе пронизують дійсність.
     
  • 21:59 07.10.2007
    0 0
    Тобто ці графіки можна до чого хочеш застосовувати?
     
  • 22:05 07.10.2007
    0 0
    Не до чого хочеш, але багато до чого.
     
  • 22:17 07.10.2007
    0 0
    До: Stek - #121590

    Це що ніби виходить якась стандартна модель розвитку нації?
    Мені цікаво хто це вираховував і як таке взагалі можна вирахувати?
    Крім того таке порівняння є неправильним, бо верхній графік стосується цілої Європи. Тобто сукупності дуже різних народів. Тому він і такий нечіткий. Крім того, Україна є такою самою частиною Європи як Франція чи Італія чи шо там ще, а отже наші показники теж входять в перший графік. Тобто це порівння себе окремо з самими собою в складі якоїсь групи чи що?
     
  • 22:29 07.10.2007
    0 0
    До: Stek - #121588

    Цитата:
    Бо італійці молотять язиком без упину, а нам треба час, щоб розігнатися, ввійти в кураж.

    чи тільки час ?
    але може й маєте рацію.
    я опиралась на спостереження за переважно дамськими компаніями . в Німеччині нас нерідко сприймали за італійок, саме через експресивність балачки . а от українські чоловіки в цьому плані однозначно інші.   
    Цитата:
    Їхні храми - це повна протилежність німецьким шпилястим костелам, вони округлі, величні, всередині повно простору, хочеться жити, викликають асоціації з православ’ям, але не такі, не мають позолочених куполів і водночас просторніші всередині.

    Німецькі (за приклад візьмемо віденський св. Штефана) мають стрімкі прямі лінії і неначе пронизують дійсність.

    Ну так це готика-ренесанс. Ренесанс то і вродився в Італії, так що нічого дивного, що його там тьма А в німцях найліпші храми - таки так - готика.
    Але, бачите самі, що не можна той весь бУкет запхати в один графік "Європа". Там теж до однорідності далеко.
     
  • 22:30 07.10.2007
    0 0
    До: Leya - #121593

    погоджуюсь
     
  • 22:33 07.10.2007
    0 0
    Це не модель, а рентгенський знімок.

    А на рахунок всього іншого подивіться мультик
    http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html
     
  • 01:30 08.10.2007
    0 0
    До: Stek - #121596


    Ну от, а кажете - не схожі ми на них.
    Та як дві краплі води!
     

Різниця в менталітеті

Наші Друзі: Новини Львова