Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: середа, 22 травня 2019 року

Хто такі готи?

Переглядів: 120557
Додано: 27.12.2006 Додав: Ірочка  тем: 5
Hi 1 Рекомендую 0 Коментарі: 505
  • 07:51 28.12.2006
    0 0

    Вичерпну iнформацiю про субкультуру готiв можна знайти отут:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Goth

    Але Взагалi-то не слiд забувати i про ще одне (причому перше) значення термiну готи. Це було давньогерманське плем’я, яке походило зi Скандинавiї, а потiм примандрувало аж на пiвдень тепер. України в першi столiття нової ери, створивши там свою державу зi столицею на Днiпрi. Якби не натиск гуннiв, якi змусили готiв посунутусь на захiд i пд. захiд, то ми би були родичами теперiшнiх нiмцiв. Пiзнiше готи завоювали i пограбували Рим в 3 ст. н.е. i створили кiлька держав. Вестготи створили королiвство в Еспанiї, а остготи-в Iталiї.

    Найдовше затрималися на територiї тепер. України кримськi готи-аж до 1500 рр.-потiм їхню державу захопили кримськi татари. А мова їхня i самi залишки готiв залишилися в Криму аж до часу Катерини II, яка їх виселила в кiнцi 18 ст. Потiм вони розсiялися по бiлому свiтi, зникли як народ i мова їхня вимерла.    
    Це я до того веду, що тепер бiльшiсть молодi знає тiльки друге, пiзнiше значення термiну готи.
    А про первiсних готiв можна дiзнатися отут:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Goths
     
  • 08:03 28.12.2006
    0 0
    Зразок готської мови (тепер вимерлої). Готський переклад Евангелiї.

    1 Wasuh þan sums siuks, Lazarus af Beþanias, us haimai Marjins jah Marþins, swistrs izos. 2 wasuh þan Marja, soei salboda fraujan balsana jah biswarb fotuns is skufta seinamma, þizozei broþar Lazarus siuks was. 3 insandidedun þan þos swistrjus is du imma qiþandeins: frauja, sai, þanei frijos siuks ist. 4 iþ is gahausjands qaþ: so siukei nist du dauþau, ak in hauheinais gudis, ei hauhjaidau sunus gudis þairh þata. 5 frijoduh þan Iesus Marþan jah swistar izos jah Lazaru. 6 swe hausida þatei siuks was, þanuh þan salida in þammei was stada twans dagans.

    Гарно звучала, правда? A swistrs-це сестра.
     
  • 08:11 28.12.2006
    0 0
    Порiвняймо з українською:
    swistar (swistrs)- сестра
    broþar-брат
    twans-два
    sunus-син
     
  • 14:33 28.12.2006
    0 0
    До LEYA
    Я не хотіла нічого коментувати, але оскільки до мене пишуть,то треба відповідати.

    Цитата:" Ніколи не судіть про готів по готам. Для кожного вона своя."

    Я не заперечую. Не зважаючи на багато спільних рис, кожен гот має свої збочення, і їх світогляд це передбачує (цитата:"...почувати себе нормально зі своїми "відхиленнями")
     
  • 14:41 28.12.2006
    0 0
    До LEYA
    Цитата:"Среди готов есть атеисты, христиане и сатанисты. Богатые и нищие. Невинные и извращенные. Монахи, садо-мазохисты, фетишисты. Здоровые и инвалиды. Политики и философы. Те, кто верит в ложь и те, кто ее ненавидит. Все это - готы. Каждый гот - индивидуален".

    А тут я лише умовно, частково погоджуюсь (щодо християн).Справа у тому, що сьогодні багато людей себе формально вважає християнами лише на основі того, що: не заперечує існування Бога, 2 рази на рік (за традицією на великі свята) ходить до церкви (себе показати, на інших подивитись), не молиться, а зміст Біблії знає, як кажуть росіяни "по наслышке". В інакшому випадку такого мутанта як "готохристиянин" я собі уявити не можу.
     
  • 14:47 28.12.2006
    0 0
    До LEYA
    Цитата:
    Отож уявіть собі що ви персонаж трилера. І одного разу перед вами постав вибір: стати вампіром чи стати зомбі.Жити вічно в пітьмі і ніколи не бачити світла, але зберегти здатність розуміти і усвідомлювати, самостійно думати і відчувати, чи зберегти людську подобу, продовжити звичайне існування, але бути безвольною, нездатною на власні рішення, побавленою права вибору істотою, яка втратила здатність сприймати світ адекватно, а лише так як їй накажуь? Певно, що всі б вибрали життя вампіра. Так само і в житті.


    Вибачте, але такого собі уявити не можу.Життя переді мною такого вибору не ставило.

    Уточнення (пояснення). На одному з попередніх постів мною подано переклад одного з куплетів пісні готичного гурту H.I.M. і фото їхнього соліста.

     
  • 15:01 28.12.2006
    0 0
    До Nikol
    цитата: "Та почитати ту статтю, то я ,виходить,теж готка. Сартра люблю,Кому вниз,і завжди намагаюсь прагнуть більшого".

    Вам видніше, але судячи з переліченого, цього напевно замало, щоб бути готкою.Потрібен ще чорний одяг (можна з елементами червоного),відповідний макіяж (біла пудра на обличчі, яскраво-червоні губи, синці під очима,- ну, щоб бути схожою на вампіршу). Крім цього треба любити містику, похмурість,захоплюватися жахами,текстами про смерть...ну і багато чого іншого, всього не перелічиш.У кількох реченнях готів не охарактеризуєш, особливо, якщо кожен з них по-своєму зі своїми відхиленнями.
     
  • 16:15 28.12.2006
    0 0
     
  • 16:18 28.12.2006
    0 0
     
  • 16:20 28.12.2006
    0 0
     
  • 19:52 28.12.2006
    0 0
    До: Ірочка

       Я хотіла на всі ваші пости понаписувати якісь в`їдливі коменти, але мені набридла ця гра в слова, набридло перекручувати і пояснювати вам різницю між різними поняттями, причому різницю часто дуже очевидну.Тому я просто напишу що я про все це думаю.
    Ви не розумієте поняття "готика". Для вас це лише вампіроподібна зовнішність( зовнішність, вона, звичайно, важливий критерій, але лише суто ідентифікаційний. Такі норми потрібні готам як і представникам всіх іншим субкультур, крім напевно гопівської, бо там геть інакші мотиви, для того щоб з маси людей вирізнити того, хто близький тобі по духу, або готи так виглядають тому що їм це подобається, от хоче людина в чорних лахах ходити, ну то нехай ходить собі, але в жодному випадку зовнішність не є визначальною, адже те як ти виглядаєш не змінює того ким ти є. Так само як усвідомлення чи не усвідомлення своєї суті не змінює самої суті). Ви берете до уваги лише те, що можете побачити ззовні. "Зрі в корєнь", Іринко. Просто з однієї статті, хай навіть написаної готським гуру, не можна зробити висновків про всю культуру, вона занадто багатогранна, ви просто не розумієте всієї суті проблеми. Але найважливіше, навіть якщо ви це зрозумієте, то ніхто вас не заставляє це приймати. Ви не мусите розуміти готичну естетику і не мусите жити за цими принципами. Шлях людини - лише її вибір, ніхто вас не змушує ні до чого, чому ви так пишете про готику, наче вам це постійно нав`язують?Ірочко, вам постійно нав`язують лише поп-культуру,вас , тьфу, нас всіх постійно зомбують, з екранів телевізорів, зі сторінок журналів, все наше оточення, всі люди яких прийнято вважати зірками, вони лише постійно кричать "будь як я , будь як я".суспільство нав`язує нам свої норми, свою мораль, своє ставлення до життя, своє розуміння правди. і багато людей - старих, молодих, невігласів , освічених, рагулів чи естетів, вони приймають ці норми, вони поглинають ті тонни реклами, які скидають на них, вони утворюють тупий табун. Але той хто йде за модою не прийде нікуди. Готи - це ті хто не хоче йти в тому табуні, хто стоїть осторонь від нього (адже слово "гот" означає "чужинець", той хто не належить до маси)і щоб їх не знесло потоком і не втягнуло в цей табун, вони від нього сховались. В темряві.І я теж не розумію, як можна бути готом і одночасно бути християнином, тому що однією з найпотужніших сил, яка заважає людині зрозуміти саму себе, яка заважає їй самій побачити красу, і не дає самостійно розставляти життєві пріоритети, є релігія, а тим паче така як християнство. Хоча якщо ти свідомо сприймаєш свою релігію, то нічого в ній поганого немає, просто дуже важко шукати істину самому і при тому користуватись тим сурогатом, яким тебе з дитинства годують. Життя справді не ставило перед вами такого вибору, чому воно мало його ставити? Просто суспільство полізло до вас зі своєю мораллю. Ви її прийняли, ми всі її приймаємо до пори до часу, просто деколи такої штучної істини стає замало...
    Цитата:
    Уточнення (пояснення). На одному з попередніх постів мною подано переклад одного з куплетів пісні готичного гурту H.I.M. і фото їхнього соліста.

    Це уточнення стосувалось мене? Ви думаєте, я не знаю як виглядає Вілле Вало? (дуже, до речі гарна фотка, тре буде зберегти, дякую)Чи ви думаєте що я не знаю звідки та цитата?
    "...I`m waiting for your call
    and I`m ready to take your 666 in my heart
    I love you for your touch
    and I welcome your sweet 666 in my heart..."
    Ця пісня дуже гарна, як на мене, одна з найкращих пісень Хім. але це лише я так вважаю, а взагалі ви зле ту пісню вибрали, бо готи, в них Хім великим авторитетом не користується...
     
  • 19:58 28.12.2006
    0 0
    ДО ГОТІВ.
    У одній із статей я прочитала таке:". Популярним місцем для готів є Личаківський цвинтар, що нагадує про смерть, та творить сумну атмосферу".
    Скажіть,- це правда? Якщо так,то цікаво знати, з якою метою саме там збираєтесь (думаю, ви не напишете, що молитесь там за душі померлих).
     
  • 20:13 28.12.2006
    0 0
    До: Leya - #86028


    Цитата:
    Готи - це ті хто не хоче йти в тому табуні, хто стоїть осторонь від нього (адже слово "гот" означає "чужинець", той хто не належить до маси)і щоб їх не знесло потоком і не втягнуло в цей табун, вони від нього сховались. В темряві.


    Леє, якщо я правильно тебе зрозумів, існує два види людей: готи та зомбі(із твого допису вище). Готи ходять і ховаються у темряві, бо люблять темряву. Але як бути із тими, хто любить світло? Вони -зомбі, табун чи маса релігійних чи рекламно-політичних фанатиків?
    Ти вище написала, що готи вічно живуть в темряві, і вони - зберегли людську подобу (здатність самостійно думати, розуміти, відчувати тощо...) А ті, що живуть у світлі, отже, втратили людську подобу?
    Питання мої не банальні. Бо після твоїх слів можна спокійно привітати диявола, як батька темряви, із тим, що саме в його світі люди залишаються самі собою.
     
  • 20:19 28.12.2006
    0 0
    "Популярним місцем для готів є Личаківський цвинтар, що нагадує про смерть, та творить сумну атмосферу".
    Скажіть,- це правда? Якщо так,то цікаво знати, з якою метою саме там збираєтесь (думаю, ви не напишете, що молитесь там за душі померлих)."


    Напевно збираються там, щоб вшанувати Великого Каменяра i почитати його поему "Мойсей".
     
  • 20:21 28.12.2006
    0 0
    До: Leya - #86028

    Дякую за намагання пояснити світогляд готів.Відчуваю, як важко вам було втриматись від в’їдливих коментів (а саме цього я вже чекала .Для мене це дійсно чуже і неприйнятне. Я не сприймаю цей світогляд як такий, що мені хочуть нав’язати. Звичайно, що мені це ніхто не нав’язує, та й іншим, думаю теж.У мене просто до цього є багато питань. Я погоджуюсь з вами про шкідливий вплив реклами та масової культури, але на мою думку, замість того, щоби проти цього боротись, готи кидаються в іншу якусь крайність: вампіризм, подекуди сатанизм,(звичайно стосується не всіх, бо всі вони різні).Таке враження, що вони самі собі створюють темряву, ніби шукаючи там світла, якого бути не може.Боротись з недоліками суспільсьва думаю, потрібно таким чином, щоб не залазити у інші недоліки.Та й відрізнятись від загального натовпу,я переконана, можна і у іншій зовнішній формі, не пов’язаній з темними містичними силами. Тобто я не проти неформалів, як таких.Просто я за інші, більш світлі прояви спротиву якимось негативам цивілізації.
    Уточнення відносно H.I.M. стосувалось не вас.Я не сумнівалась, що ви знаєте, про що йде мова, я просто в попередньому пості забула іншим вказати, що це є.
     

Хто такі готи?

Наші Друзі: Новини Львова