Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: середа, 20 березня 2019 року

Питання до пропагандистiв незалежної Галичини...

Переглядів: 124696
Додано: 23.05.2006 Додав: mychajlosch  тем: 43
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 963
  • 17:02 24.05.2006
    0 0
    Цитата:
    Ну в Закарпатті багато угорців


    151,000 або ж 12% ( http://www.ukrcensus.gov.ua/results/general/nation... ) Циган там теж багато. Ну і шо?
     
  • 17:12 24.05.2006
    0 0
    151,000 або ж 12% ( http://www.ukrcensus.gov.ua/results/general/nation... ) Циган там теж багато. Ну і шо?

    Та нічого.

    Тобто ви є прихільником звільнення однієї Галичини, і все ,basta,без варіантів?

    А як вона називатиметься Галичина чи Україна?
     
  • 17:13 24.05.2006
    0 0
    Оце ганьба, справжній донецький сепаратизм, ви ще краще до Польщі периєднайтеся. ТИ ба вже вирішують де буде столиця МалоПольщі(це ваша така назва, якщо ми Малоросія, як думає Мирослава), та я перший поріжу вас, якщо будете відокремлюватися, ви нічим не краще за Донбас.

    ДО Доджера.Про перехід на мову можу привести приклад. В тому році у Криму скупляюся в магазині,розмовляю українською,хоч до 16 років мовив москальською, біля мене дві розмовляють між собою українською а з продавцем москальською, питаю звідки ви-Львів. Друг був нещодавно був у Криму на змаганнях приїхали 6 дівок зі Львова балакали не нашою, навіть з ним, спочатку.Інший друг на початку травня був у Львові проїздом(перший раз), каже місто гарне, але із-за москальськомовних він не розчарувався у вас.
       
     
  • 17:19 24.05.2006
    0 0
    перепрошую в останньому речені не "не розачарувався" а розачарувався
     
  • 17:39 24.05.2006
    0 0
    До: Богун - #62659


    Файний аналiз ситуацiї, Богуне.    Для вашої довiдки, якщо хочте щоб гiлка залишалася згори i не `падала` достатньо просто написати у вiдповiдь

    +1

     
  • 17:45 24.05.2006
    0 0
    Цитата:
    В тому році у Криму скупляюся в магазині,розмовляю українською,хоч до 16 років мовив москальською, біля мене дві розмовляють між собою українською а з продавцем москальською, питаю звідки ви-Львів.


    Вони приїхали в чужу країну, де офіційною і ужитковою мовою є російська. Вас дивує що вони розмовляють там мовою тої країни? Мене нє.

    Цитата:
    ТИ ба вже вирішують де буде столиця МалоПольщі(це ваша така назва, якщо ми Малоросія, як думає Мирослава), та я перший поріжу вас, якщо будете відокремлюватися, ви нічим не краще за Донбас.


    До чого тут "МалоПольща"? Поляків у Галичині менше 0,5%. З тих піввідсотка біля 70% вважають українську рідною, і напевно 99% спілкуються у побуті та на вулиці (не у своїх спільнотах) виключно українською. Пропольських партій у Галичині нема і не передбачається. Про прихильників приєднання до "братнього союзу з Польщею" в Галичині не чув і не видів. Так що всі спроби знайти паралелі з Донбасом ніц варті.
     
  • 17:48 24.05.2006
    0 0
    ТИ ба вже вирішують де буде столиця МалоПольщі





    Яке Галичина має відношення до МладоПольщі
     
  • 18:17 24.05.2006
    0 0
    До: Miroslava - #62666


    Малося на увазі певно не "МладоПольща" а "Małopolska" -- воєводство, до якого входить Краків, Тарнів і ще там ряд міст. ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Województwo_ma&#... ) Знаходиться на захід від Воєводства Підкарпатського, котре у свою чергу межує з Галичиною.

    Богун, ви часом не проФФеССор географії?

     
  • 18:48 24.05.2006
    0 0
    До: Miroslava - #62666


    Певно Богун мав на увазi Maloposka Wschodnia. Так схiдна Галичина називалася в мiжвоєний час. Але цей географiчний термiн аж нiяким боком не припасувати до сьогоденної Галичини. Хiба що то криворiзька вiзiя.   
     
  • 18:51 24.05.2006
    0 0
    До: Dodger - #62646


    Е ні, шановний, мабуть вже досить дурити людей зі своєю вибірковою любов’ю до цифр цього перепису 2001 року!
    Тому що якщо Ви вже використовуєте ці цифри як доказ того що Львів не русифікується (а про цю проблему бідкається кожен свідомий львів’янин, і це такий самий факт як те що 1+1=2), то я змушений Вам нагадати от такі цифри з того самого перепису:

    Цитата:
    Мовний склад населення Київської області, за даними Всеукраїнського перепису населення, характеризувався такими даними: українську мову вважали рідною 92,3% населення області, а за даними перепису 1989 р. — 88,4%. Російську мову визначили як рідну всього 7,2% населення.


    Так що ці Ваші чергові "докази" яйця виїденого не варті (якщо ж Ви, звісно не погоджуєтеся з тою тезою що кількість Україномовного населення, наприклад в Київській області, теж зросла).
    До речі, Ваша відповідь була апріорі хибною, тому що дані про Львову (яких ми не маємо), і по Львівській області це дві абсолютно різні речі, і, до речі, саме тому я надав Вам дані по Київській області, а не Києву.
     
  • 18:58 24.05.2006
    0 0
    До: Gandalf - #62677


    Гендальфе, ви погоджуєтеся з тезою що у Львовi все таки бiльшiсть розмовляє українською, а в Києвi, навпаки, росiйською?
     
  • 19:04 24.05.2006
    0 0
    До: Buchik


    Це за якими такими фактами, чи спостереженнями, Ви вирішили що мовно-національна ситуація на Закарпатті чи Буковині краще ніж, скажімо на Хмельниччині чи Вінничині? Перепис? Результати виборів? Особисті спостереження? ЩО?!
    Тому що, як на мене, за всіма цими ознаками ситуація в цих двух регіонах на порядок гірша, ніж, скажімо в тих що я назвав, чи навіть Житомирщині, Київщині, Рівненщині та Черкащині.

    Цитата:
    Гендальфе, ви погоджуєтеся з тезою що у Львовi все таки бiльшiсть розмовляє українською, а в Києвi, навпаки, росiйською?


    Так, звісно! Але так само я погоджуюся з тезою деяких дописувачів що, попри всі балачки, Львів дедалі більше русифікується, та, незважаючи на свій гонор, більшість свідомих галичан, при переїзді до Києва переходять на російську, хоча це здебільшого зовсім не потрібно і не обов’язково робити!
     
  • 19:15 24.05.2006
    0 0
    До: Gandalf - #62679


    Цитата:
    Тому що, як на мене, за всіма цими ознаками ситуація в цих двух регіонах на порядок гірша, ніж, скажімо в тих що я назвав, чи навіть Житомирщині, Київщині, Рівненщині та Черкащині


    Непоняув.    Яким робом мовно-нацiональна ситуацiя Буковини гiрша за Житомирську? Розгорнiть думку, будь ласка
     
  • 19:25 24.05.2006
    0 0
    Цитата:
    Е ні, шановний, мабуть вже досить дурити людей зі своєю вибірковою любов’ю до цифр цього перепису 2001 року!
    ...
    Так що ці Ваші чергові "докази" яйця виїденого не варті (якщо ж Ви, звісно не погоджуєтеся з тою тезою що кількість Україномовного населення, наприклад в Київській області, теж зросла).


    По-перше, то вас я попрошу не дурити людей. Як ми всі знаємо, результати виборів та інших опитувань по Києву та Київській області завжди йдуть окремо. Тому цитовані вами дані по Київській області не мають ніякого стосунку до самої "матірі гарадофф русскіх".

    По-друге, з даних по Львівській області можна легко вивести дані по Львову. У Львівській області є 92 тисячі 600 росіян. Населення Львова -- як мінімум 753 тисячі осіб (http://www.zik.com.ua/2005/3/29/news8942.htm ) Якщо навіть припустити що вони всі скупчилися у Львові (а то так не є), то процентно вийде 12,29% .

    Прошу теж не робити зауваження на кшталт "То національний, а не мовний склад". В Галичині не існує такого феномену як "російськомовний українець". Є москалі і все.

    Російські школи в Галичині можна перерахувати на пальцях, російську мову в українських школах не вчать, російських університетів теж нема. З кожним роком молодь знає російську все гірше. В Галичині нема ніякої русифікації. Є анклави росіян (як колись жидівські штеттлі), які качають свої права бо, хоч вони і є мізерною меншиною в Галичині, але в "Украине" вони все-таки складають більшість.
     
  • 19:40 24.05.2006
    0 0
    До: Buchik - #62680


    Гаразд, йдемо по пунктах:

    За переписом:

    Буковина --->
    Цитата:
    Мовний склад населення області, за даними Всеукраїнського перепису населення, характеризується такими даними: українську мову вважали рідною 75,6 % населення області, що на 4,8 відсоткового пункта більше, ніж за даними перепису 1989 року.


    Цитата:
    Житомирщина ---> Мовний склад населення Житомирської області, за даними Всеукраїнського перепису населення, характеризується такими даними : українську мову вважали рідною 93,0% населення області


    За виборами 2006:

    Різниця статистично не суттєва.

    За особистими спостереженнями, аналізом аналітичних публікацій та історичних процесів:

    1. Буковинські етнічні меншини (здебільше румуни, та "румунозовані" українці) "на вулиці" спілкуються російською і здебільше ставляться вкрай вороже до держави Україна, як Української національної Держави.
    2. Від попереднього пункту - на Житомирщині немає етнічних меншин щоб активно хотіли приєднатися до іншої країни (бажання певної кількості маргінальних громадян відновити СРСР - питання зовсім з іншої площини, і суттєво не впливає на "безпеку" регіону в плані його мовно-національної ситуації).
    3. В обласному центрі Житомирі Українську чути в рази два більше ніж в обласному центрі Чернівцях.
     

Питання до пропагандистiв незалежної Галичини...

Наші Друзі: Новини Львова