Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: четвер, 23 травня 2019 року

Цнотливість перед шлюбом - чи це актуально?

Переглядів: 122654
Додано: 25.02.2005
Hi 1 Рекомендую 0 Коментарі: 533
  • 14:45 25.02.2005
    0 0
    Чи важливо для вас, щоб ваша майбутня дружина або чоловік були цнотливими до шлюбу?

    Я от росла у часи, коли панувала догма "якщо не цнотлива перед шлюбом - значить б***ь". З таким підходом я ніколи (і дотепер) не згідна. У мене наприклад, було кілька "серйозних" хлопців до одруження, і я не робила з того секрету, коли мій тепер чоловік запропонував мені одружитися. Ми одружені вже довгий час, але він час від часу каже "от було би добре, якби я у тебе був перший" (проте те, що я у нього була ДАЛЕКО не перша, сприймається як норма). А я з тим не погоджуюсь, бо від такого підходу віє таким собі чоловічим шовінізмом - "мені можна все, а ти - тільки для мене, коханого" .

    Я не пропагую статеві стосунки з усіма підряд до шлюбу. Але мені цікаво, чи ще існує в Україні (для молодшого покоління, зокрема) та стигма про необхідність зберігання цнотливості для майбутнього чоловіка? А що з цього приводу думають чоловіки - вам залежить, чи ваша обраниця має вас як першого сексуального партнера, і якщо так, то чому?
     
  • 14:58 25.02.2005
    0 0
    Дамочка у сексопатолога:
    - Доктор, меня никто не может удовлетворить. Я все время хочу!
    - Ну, выйдите замуж.
    - Я замужем.
    - Ну тогда заведите любовника.
    - Уже шесть.
    - Ну тогда... Тогда вы просто удивительная женщина!
    - Тогда дайте мне справку, что я удивительная женщина. А то все
    вокруг - блядь да блядь..

    цікава тема... думаю шо це так прийнято шо дівчина иає бути цнотлива а хлопець досвідчений... я можу сказати шо я цього вже не вберіг..
     
  • 15:04 25.02.2005
    0 0
    Думаю це мрiя кожного нормалного чоловiка але на жаль це мрiя яка практично не збувається,але можна собi помрiяти!
    Я дуже часто видаю на рецепти антиконцепцiйнi препарати,де на рецептi є вiк пацiєнтки,i бачу що для сучасної молодi/дiвчат/таке поняття ,як цнота не є в модi,не практикується i зростає це ,молодi люди не замислються над шкiдливим впливом при довготривалому стосуваннi тих препаратiв на органiзм людини. це вже iнша тема
     
  • 15:10 25.02.2005
    0 0
    i ще одне вiк вступлення в шлюб ,зростає ,люди одружуються в дозрiлому вiцi коли вже мають якийсь фах,матерiально забезпеченi,хата ,автомобiль а перепрошую в вiцi 30 рокiв то важко бути цнотливим!!
     
  • 10:43 26.02.2005
    0 0
    2 Анонімка

    ***Я не пропагую статеві стосунки з усіма підряд до шлюбу***
    Хотів би я почитати таку пропаганду
     
  • 13:14 26.02.2005
    0 0
    Вітаю.
    Закиди в сторону жіночої статі з приводу їхнього статевого життя до шлюбу, це козир у руках чоловіків(скажемо відверто- один з небагатьох ), яким вони можуть вколоти дівчат(або майже дівчат).Про цноту хлопця можна дізнатися, коли він сам розкаже, або коли дівчина вже мала досвід до того і сама бачить, що він, і хто він. От і брешуть хлопці, як їм хочеться, коли кажуть що вони Гусари, яких світ не бачив, а коли прибідняються, щоб увійти у довіру .Як би у чоловіків була присутня явна індетифікація їхнього статевого досвіду,думаю не було б стільки анегдотів, насмішок і зневаги до дівчат з "нецнотливою поведінкою".
     
  • 23:42 26.02.2005
    0 0
    ==Як би у чоловіків була присутня явна індетифікація їхнього статевого досвіду,==

    до Неля
    файно це Ви придумали
     
  • 10:27 28.02.2005
    0 0
    Цнотливість дівчини до шлюбу досягалася історіями про те, що ти грязна б..дь, якщо займаєшся сексом до шлюбу.

    В результаті статеві потяги дівчат придушуються психічно - виховується звязок між поняттями секс і грязь.

    Всі відомі мені жінки, що свято берегли себе до шлюбу зараз мають проблеми з сексом - вони не отримують від нього задоволення. А їх чоловіки уже мають репутацію, як "гулящі".

    Якщо є випадки інших варіантів - я їх не зустрічала.
     
  • 12:19 28.02.2005
    0 0
    "На козаку не видно знаку", "Кожен чоловік має право наліво" - чоловічий шовінізм. Але я була би згодна на відсутність цноти у партнера, аби ж він ЗНАВ, ЩО ТРЕБА РОБИТИ. Одружується отаке от одоробло, у ліжку не кохається, а виконує подружній обов"язок. А потім скаржиться, що його дружина - фригідна. І, звичайно ж, звинувачує у цьому в першу чергу її. Я знала жінок, котрі, маючи ДВОХ дітей, не здогадувалися навіть, що жінка теж має відчувати оргазм.
    Тому, як на мою думку, перш ніж одружуватися, двоє мусять пожити трохи разом, перевірити себе на сумісність (і сексуальну теж), а вже тоді - або до загсу, або в різні боки.
    А цнотливість - пережиток минулого. Ви ще паранджу на дівчат одягніть.

    А як мій чоловік мене любить, то йому по барабану, хто у мене був до нього. Мені теж.
     
  • 17:53 28.02.2005
    2 0
    Із-за бл@дєй і бл@ядунів в Україні епідемія СНІДУ.
    В США, принаймні на півдні, народ менш сексуально розбещений і статистика показує, що пропаганда моральності дає результат - менше підлітків займається сексом, падає частота підліткових вагітностей і хвороб, що передаються статевим шляхом. Тут більшість наречених-баптисток одружуються цнотливими.
     
  • 19:04 28.02.2005
    0 0
    Я виходила замiж нецнотлива i анi трiшечки про це не жалiю. Я кохалася i була щасливою. Але, хоча мiй чолiвiк знав про це до одруження, вiн досi сприймає це як величезну трагедiю, до такого рiвня, що навiть жарт про цнотливiсть може довести його до депресiї. Менi його просто жаль, але я нiчого не можу зробити. Я впевнена, що проблема криється у чоловiчiй психологiї (комплекс неповноцiнностi) i вихованнi, а не в жiночiй пiхвi. Коли двоє спрадвi кохають одне одного, статевий акт є природнiм, якщо його немає - це неприродньо. I якщо чоловiковi не дають покою думки про попередникiв - це нездорово i створює зайвий комплекс вини для жiнки.
     
  • 04:02 01.03.2005
    0 0
    Цитата:
    Тому, як на мою думку, перш ніж одружуватися, двоє мусять пожити трохи разом, перевірити себе на сумісність (і сексуальну теж), а вже тоді - або до загсу, або в різні боки.


    Але ж це грiх!!! I що б на цi вашi наставляння сказали бабцi-шептунки?

    Ви матерiалiстка. Ну, нiякоi духовностi. Одне задоволення плотi....
    А бiла сукня на весiллi у молодоi якраз означає чистоту, незайманiсть нареченої.
    Не можу сказати, що ви у всьому неправi але разом жити до одруження, та й ще й вiдкрито,це вже зовсiм по американськи.

    Навiть я собi такого не дозволяв казати.


            
     
  • 08:49 01.03.2005
    0 0
    Тут головне не впадати в крайнощі: раннє статтєве життя теж не найкращий варіант, і цькування незайманих дівчат добрими "друзями" , про таке не чули??? А зараз серед підлітків вже й таке буває частенько.
     
  • 13:00 01.03.2005
    0 0
    Дійсно - головне не впадати в крайнощі. Однозначно не можна пропогувати вільне статеве життя (як то кажуть, без розбору), особливо погане в мене ставлення до раннього статевого життя.

    А от чекати дівчині "в цнотливості" в 20, в 25, в 30 - поки тебе не знайде "білий принц" - то вже теж маразм. Або виходити заміж в 18 за будь-кого - бо цікаво сексом позайматись?

    Чоловікам: Бачити в жінці лише пристрій для сексу і вважати його непригодним для використання, бо він уже був у вжитку - то дійсно показ лише чоловічої неповноцінності.

    А баптисти сексом займаються для народження дітей, а не для задоволення. Тому давайте виокремимо це в іншу тему. Переважна більшість сучасних статевих актів проходить для задоволення.

    А що панство думає про цнотливість чоловікаів , а то уже перейшли на звичну тему та й забули, що чоловіки до цнотливості своїєї ставляться чи не серйозніше чим жінки: як до зарази, яку потрібно пошвидше збутися.
     
  • 23:20 08.03.2005
    0 0
    Цитата:
    Чоловікам: Бачити в жінці лише пристрій для сексу і вважати його непригодним для використання, бо він уже був у вжитку - то дійсно показ лише чоловічої неповноцінності.
    З думкою, що ти не перший у її життi, можна змиритись, але якось неприємно думати, що вона кохось кохала, вони займались разом сексом, i той чоловiк отримував вiд неї задоволення; неприємно, що вiн, а не ти, був її першим "справжнiм" коханням...
    Цитата:
    А що панство думає про цнотливість чоловікаів , а то уже перейшли на звичну тему та й забули, що чоловіки до цнотливості своїєї ставляться чи не серйозніше чим жінки: як до зарази, яку потрібно пошвидше збутися.
    А я не погоджуюсь з думкою, що жiнка має бути цнотливою, а чоловiк - "з досвiдом". Секс заради статевого досвiду - дурниця, i не треба думати, що кожен чоловiк бачить у жiнцi лише знаряддя для сексу.

    Взагалi, цнота чи її вiдсутнiсть - дрiбниця, яка не може зруйнувати справжнє кохання. Це просто минуле, пережитий досвiд, i не варто робити з цього проблему - минуле змiнити неможливо.
     

Цнотливість перед шлюбом - чи це актуально?

Наші Друзі: Новини Львова