Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: вівторок, 23 квітня 2019 року
Тексти > Жанри > Есе

Суть Авраама.

Переглядів: 2074
Додано: 21.12.2011 Додав: Юля Крижевич  текстів: 121
Hi 0 Рекомендую 0 Відгуки 4
Крижевич Юля
КМК- 41
Суть Авраама.
Це загально відоме трактування церкви:
«Ісак, тепер представляє воскреслого Адама, стає новою центральною особистістю в провидінні. Він воскрес, перебу-ваючи на порозі смерті. Непохитна віра Авраама в Бога була вражаючою, Ісак також проявив свою непорушну віру, коли покірно прийняв участь у цілоcпалення».
Власне, я не зовсім поважаю постать Авраама, котрого нам насаджа-ють, як праобраз гарних манер, або як центральну особистість у відновленні підстави віри. З дитинства я чула, що Авраам – це благочестива людина. Він пожертвував своїм дитям задля Бога, не був ідолопоклонником у ті дикі часи тощо. У Біблії малюється, як Авраам вчив пізнання бога чоловіків, а дружина його Сара - жінок. Погляд на Авраама, як на першого Виконавця акт .....
 

Відгуки 4

Щоб лишити відгук авторизуйтесь: Ввійти Зареєструватися
 
 
  • 0 0
    Шановний пане Ігор, я написала стосовно іудейської точки зору, адже Старий Заповіт - це передусім книга, для біблейного народу, котрий іде через випробовування до Бога, я багато спілкувалася із традиційними іудеями, реформістами і месіанцями (євреї за Ісуса), прготе усі вони висувають таку точку зору, що Ісаак представляє собою саме сина Адама, а не Христа із цим я можу погодитись
  • 0 0
    Я дуже добре, бачу ваші повідомлення, можете писати сюди, так навіть краще, адже можливо хтось має теж думки стосовно цієї теми
  • 1 0
    Складна і довга тема, у якій мені є що сказати. Та чи Ви хочете до неї повертатись? Якщо цікавить моє бачення і розуміння, пишіть. Можна за адресою:

    kotikpilot@ukr.net

    чи у якійсь інший спосіб, бо я не знаю, як на цьому сайті відображається наявність повідомлень до якоїсь певної особи.
  • 1 0
    Ще одна цікава тема, піднята Вами. Пишу не заради того, щоб посперечатися, але Біблія і не показує Авраама благочестивим чоловіком. Вона навпаки розкриває його проблеми у вірі і довгий шлях, яким він пройшов, зростаючи у своїй вірі і довірі до Бога. Доречі, про Сару у Біблії не йдеться взагалі, як про наставницю жінок. І Ісак не представляв собою воскреслого Адама. Зовсім навпаки, він був прообразом великої жертви Ісуса Христа, на відміну від Адама, який став родоначальником гріха.
Наші Друзі: Новини Львова